Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Supermarkt jaagt op gezinnen met kinderen
Prijzen van honderden merkartikelen met dubbeltjes naar beneden
De supermarkten hebben de gezinnen met kinderen opnieuw ontdekt. De eerste weken van dit jaar staan geheel in het teken van prijsverlagingen. Er wordt gestunt met melk. De prijzen van gewoonlijk dure merkproducten gaan bij tientallen tegelijk naar beneden. En dat niet voor een week of zo, maar permanent, al is dat in deze markt een relatief begrip. Het doel van deze golf van acties is: in de gunst te komen bij een groep consumenten die niet alleen prijsbewust is, maar wekelijks ook karrenvrachten boodschappen in huis haalt.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 12 februari 2000
Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 12 februari 2000
Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's