Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Supermarkt jaagt op gezinnen met kinderen

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Supermarkt jaagt op gezinnen met kinderen

Prijzen van honderden merkartikelen met dubbeltjes naar beneden

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

De supermarkten hebben de gezinnen met kinderen opnieuw ontdekt. De eerste weken van dit jaar staan geheel in het teken van prijsverlagingen. Er wordt gestunt met melk. De prijzen van gewoonlijk dure merkproducten gaan bij tientallen tegelijk naar beneden. En dat niet voor een week of zo, maar permanent, al is dat in deze markt een relatief begrip. Het doel van deze golf van acties is: in de gunst te komen bij een groep consumenten die niet alleen prijsbewust is, maar wekelijks ook karrenvrachten boodschappen in huis haalt.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 12 februari 2000

Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's

Supermarkt jaagt op gezinnen met kinderen

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 12 februari 2000

Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's