Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Een 'lunchroom' in de Trajet

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Een 'lunchroom' in de Trajet

Hyundai Trajet 2.0i 16V GLS 50.995

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

Op de achterzijde van de beproefde Trajet prijkt een grote sticker waarop Hyundai breeduit melding maakt van zijn rol als hoofdsponsor bij de Europese kampioenschappen voetbal. Die miljoenen guldens worden natuurlijk niet voor niets in de hype van de zomer gestoken. De verkoopdoelstellingen voor dit jaar zijn dan ook zeer ambitieus. Deels denkt Hyundai een en ander te kunnen realiseren door de duur gekochte publiciteit als hoofdsponsor en deels door de betreding van nieuwe segmenten.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 15 april 2000

Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's

Een 'lunchroom' in de Trajet

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 15 april 2000

Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's