Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Een 'lunchroom' in de Trajet
Hyundai Trajet 2.0i 16V GLS 50.995
Op de achterzijde van de beproefde Trajet prijkt een grote sticker waarop Hyundai breeduit melding maakt van zijn rol als hoofdsponsor bij de Europese kampioenschappen voetbal. Die miljoenen guldens worden natuurlijk niet voor niets in de hype van de zomer gestoken. De verkoopdoelstellingen voor dit jaar zijn dan ook zeer ambitieus. Deels denkt Hyundai een en ander te kunnen realiseren door de duur gekochte publiciteit als hoofdsponsor en deels door de betreding van nieuwe segmenten.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 15 april 2000
Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 15 april 2000
Reformatorisch Dagblad | 48 Pagina's