Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

De bode van de kerk

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

De bode van de kerk

"De kerk heeft wat te vertellen en dus is ook het kerkblad de moeite waard"

10 minuten leestijd Arcering uitzetten

Twee gestencilde velletjes papier, met een nietje bij elkaar gehouden. Bovenaan het eerste blaadje staat met kapitale letters: Kerkbode. Zo kan het. Het kan ook anders. En het zou ook anders moeten, zegt Daan van der Waals van het Publiciteitsbureau Christelijk Nederland (PCN). "De betrokkenheid van de lezers bij hun kerkblad is bijzonder groot. Een kerkblad brengt communicatie op gang, is een middel om de boodschap uit te dragen. De kerk heeft wat te vertellen en daarom is ook het kerkblad de moeite waard."

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 5 juli 2001

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

De bode van de kerk

Bekijk de hele uitgave van donderdag 5 juli 2001

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's