Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Eenvoudige weg om onrecht op te lossen
Aantal bij geschillencommissies ingediende klachten in 2000 met eentiende gegroeid
Iedere dag worden er miljoenen transacties gesloten tussen consumenten en bedrijven. Het lijkt haast niet te vermijden dat er hierbij dingen misgaan: de motor van de wasmachine begeeft het na anderhalf jaar, de telefoonrekening klopt niet, de bestelde stoelen blijken bij levering niet bruin maar geel te zijn. Als je geluk hebt, valt er met de leverancier te praten en wordt de kromme situatie rechtgezet. Als dat niet het geval is, ligt wellicht de weg naar een geschillencommissie open.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 15 september 2001
Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 15 september 2001
Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's