Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

AC Nielsen   telt 43 echte   wereldmerken

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

AC Nielsen telt 43 echte wereldmerken

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

DIEMEN (ANP) - Coca-Cola, Marlboro, Kellogg's en Pedigree kunnen zich met recht wereldmerken noemen. Ook merken zoals Heineken, Allways en L'Oreal voldoen aan deze omschrijving. Dat heeft onderzoeksbureau AC Nielsen geconcludeerd.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 1 november 2001

Reformatorisch Dagblad | 25 Pagina's

AC Nielsen   telt 43 echte   wereldmerken

Bekijk de hele uitgave van donderdag 1 november 2001

Reformatorisch Dagblad | 25 Pagina's