Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Worstelen met de notenbrij
Birgit Jaarsma onderzoekt hoe dyslectische kinderen het muziekschrift leren
Hans de Bakker was zeven toen hij in groep drie van de basisschool leerde blokfluiten. Het noten lezen gaf echter problemen. Steeds weer ging het verkeerd, telkens maakte hij dezelfde vergissing. Staan de noten nu tussen of door lijntjes? Drs. Birgit Jaarsma onderzoekt hoe dyslectische kinderen als Hans het muziekschrift leren en gaat na waar ze vastlopen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van maandag 6 mei 2002
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van maandag 6 mei 2002
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's