Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Gedragscode voor sms-diensten

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Gedragscode voor sms-diensten

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG (ANP) - De consument moet vooraf weten wat de gevolgen zijn van een bericht naar een sms-dienst. Dat is de eis aan telecombedrijven van telecomwaakhond Opta, de Consumentenbond en de Stichting Ombudsman. Deze partijen spraken gisteren met elkaar over het "sms-leed".

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 27 februari 2003

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Gedragscode voor sms-diensten

Bekijk de hele uitgave van donderdag 27 februari 2003

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's