Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Klant staat in praktijk vaak niet sterk

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Klant staat in praktijk vaak niet sterk

Campagne vestigt aandacht op regels consumentenbescherming

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

Als klant sta je vaak niet sterk. In theorie is de consumentenbescherming in ons land goed geregeld. Maar in de praktijk komt er vaak weinig van terecht. Dit omdat ondernemers en consumenten lang niet altijd weten wat de regels zijn waaraan ze zich hebben te houden. Bovendien is het lastig en kostbaar om een slepend conflict juridisch te laten beslechten. De Consumentenbond wil met haar vorige week gestarte publiekscampagne het consumentenrecht onder de aandacht brengen en de bekendheid ervan vergroten.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 5 april 2003

Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's

Klant staat in praktijk vaak niet sterk

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 5 april 2003

Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's