Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Klant staat in praktijk vaak niet sterk
Campagne vestigt aandacht op regels consumentenbescherming
Als klant sta je vaak niet sterk. In theorie is de consumentenbescherming in ons land goed geregeld. Maar in de praktijk komt er vaak weinig van terecht. Dit omdat ondernemers en consumenten lang niet altijd weten wat de regels zijn waaraan ze zich hebben te houden. Bovendien is het lastig en kostbaar om een slepend conflict juridisch te laten beslechten. De Consumentenbond wil met haar vorige week gestarte publiekscampagne het consumentenrecht onder de aandacht brengen en de bekendheid ervan vergroten.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 5 april 2003
Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 5 april 2003
Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's