Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Alles kan, niets moet
Economische tegenwind maakt consumenten voorzichtig in aankoop interieurspullen
Het lijkt een beetje saai te worden in huis, deze zomer. Van vernieuwende trends is geen sprake. Doormodderen, niet te veel veranderen en op de kleintjes letten, lijkt het motto te zijn voor het nieuwe seizoen. De badkamer en de keuken zijn weer terug in de aandacht en wie geld heeft, kan het bij de sanitairspecialist gemakkelijk kwijt. Maar voorop staat dat iedereen tegenwoordig vooral koopt wat hij mooi vindt. Het dictaat van de trends is passé.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 12 april 2003
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 12 april 2003
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's