Bekijk het origineel

Nauwelijks effect peuterspeelzalen

Bekijk het origineel

PDF Bekijken
+ Meer informatie

Nauwelijks effect peuterspeelzalen

1 minuut leestijd

NIJMEGEN - Voorschoolse lesprogramma's op kinderdagverblijven en peuterspeelzalen helpen peuters met een achterstand niet of nauwelijks. Dat blijkt uit een onderzoek van de Katholieke Universiteit Nijmegen. In het onderzoek is onder meer gekeken naar reken- en taalvaardigheid, sociaal gedrag en zelfvertrouwen van kinderen die wel en kinderen die niet naar peuterspeelzalen gaan.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van maandag 28 juli 2003

Reformatorisch Dagblad | 12 Pagina's

Nauwelijks effect peuterspeelzalen

Bekijk de hele uitgave van maandag 28 juli 2003

Reformatorisch Dagblad | 12 Pagina's

PDF Bekijken