Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Marktaandeel Albert Heijn fors lager
Superunie, Aldi, Lidl en Dirk van den Broek profiteren van shoppende consument
ZAANDAM (ANP) - Het marktaandeel van supermarktketen Albert Heijn is hard aan het zakken. In het tweede kwartaal van dit jaar had de keten 22,1 procent van de markt in handen. Een jaar eerder was dat nog 24,5 procent. Elk procentpunt marktaandeel betekent op jaarbasis een omzet van circa 250 miljoen euro.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 2 augustus 2003
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 2 augustus 2003
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's