Bekijk het origineel

Consumentenbond bemiddelt voor Nuon-klanten

Bekijk het origineel

PDF Bekijken
+ Meer informatie

Consumentenbond bemiddelt voor Nuon-klanten

1 minuut leestijd

DEN HAAG (ANP) - De Consumentenbond gaat bemiddelen tussen Nuon en ontevreden klanten van het energiebedrijf.

Nuon heeft beloofd de klachten die via de Consumentenbond worden aangedragen, adequaat aan te pakken. Dat zei een woordvoerster van de belangenclub voor consumenten gisteren.

Nuon staat, samen met onder meer kabelbedrijf UPC, hoog in de toptien van bedrijven waarover geklaagd wordt. Klanten van Nuon uitten onder meer kritiek op de afrekening aan het einde van het jaar, die soms onverwacht hoog uitvalt. Ook worden maandrekeningen zonder duidelijke reden opgeschroefd.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 16 augustus 2003

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's

Consumentenbond bemiddelt voor Nuon-klanten

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 16 augustus 2003

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's

PDF Bekijken