Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Opta pakt misstand telecomsector aan

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Opta pakt misstand telecomsector aan

Te veel bellers wisselen ongewild van aanbieder

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG - Telecombedrijven doen nog steeds te weinig om te voorkomen dat bellers ongewild van telefonieaanbieder veranderen. Zij moeten strengere maatregelen nemen om deze praktijk, slamming genoemd, te stoppen.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 24 februari 2004

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's

Opta pakt misstand telecomsector aan

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 24 februari 2004

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's