Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

KPN verschiet van kleur

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

KPN verschiet van kleur

Telecommer rekent af met fax en telefoontik

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM - Wat hem betreft had het koninklijke kroontje in KPN's nieuwe logo niet gehoeven, maar topman Ad Scheepbouwer zwichtte uiteindelijk voor de wil van de consument. Marktonderzoek leerde dat de kroon volgens burgers karakteristiek is voor het telecomconcern. Scheepbouwer: "Ach, het plaatje is zo ook best kek."

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 22 maart 2006

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's

KPN verschiet van kleur

Bekijk de hele uitgave van woensdag 22 maart 2006

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's