Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Geen luizen of bruine blaadjes
Assortiment posterbedrijven veel dieper dan dat van tuincentra
De concurrentie in de wereld van de tuinplanten is heftig. Voor rozen, eenjarigen en tomatenzaad kun je anno 2006 terecht bij warenhuizen, super- en bouwmarkten, tuincentra, bloemenwinkels en kwekerijen. En bij postorderbedrijven. Ieder jaar verschijnen er nog altijd diverse catalogi met daarin soms zeer exotische bloemen en planten. De kracht van postorder? Een diep assortiment dat afwijkt van wat een doorsnee tuincentrum te bieden heeft.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 13 mei 2006
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 13 mei 2006
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's