Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Henzo blikt na dip fris de toekomst in
ROERMOND - Hoe overleef je met een traditioneel product zoals fotoalbums in de digitale revolutie? Voor die vraag stond fabrikant Henzo een paar jaar geleden. De weg naar beneden lag dreigend open, maar werd omgebogen in een route omhoog. Na een fikse dip lijkt er weer toekomst voor de makers van een onbetwist topproduct. Al moeten ze nu wel meer dan één kunstje beheersen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 7 november 2006
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 7 november 2006
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's