Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Voor iedereen een luisterend oor

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Voor iedereen een luisterend oor

Gesprekken met SOS Telefonische Hulpdienst weerspiegelen gevoelens in samenleving

8 minuten leestijd Arcering uitzetten

Slechts zeven op de honderd mensen hadden vijftig jaar geleden een telefoon. Dat er in het jaar van de oprichting van de SOS Telefonische Hulpdienst 1300 mensen belden was dan ook bijzonder te noemen. Inmiddels voeren vrijwilligers zo'n 220.000 gesprekken per jaar én chatten ze met tientallen jongeren die behoefte hebben aan contact. Directeur Ben de la Mar: "We willen alle mensen het gevoel geven dat ze gehoord worden."

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 21 maart 2008

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's

Voor iedereen een luisterend oor

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 21 maart 2008

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's