Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Nieuwe verzekeraar heeft alleen oog voor vrouwen
Verzekeraars scheren man en vrouw over één kam. Raar, vinden zes reclamemakers. Deze week lanceerden zij onna-onna, de eerste verzekeraar die zich enkel richt op vrouwen. "De concurrentie kijkt vooral naar de prijs, terwijl onze doelgroep de voorwaarden belangrijk vindt." En dus vergoedt de autoverzekering van onna-onna ook de schade van een weggegrist handtasje.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 7 juni 2008
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 7 juni 2008
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's