Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Vuurwerkcampagne "Shit happens" met knipoog

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Vuurwerkcampagne "Shit happens" met knipoog

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG - Meer dan de helft van de mensen die jaarlijks gewond raken door vuurwerk, wordt getroffen door vuurpijlen, rotjes en strijkers die anderen afsteken. Dat is de boodschap van de vuurwerkcampagne waarmee de stichting Consument en Veiligheid dit jaar jongeren bewust wil maken van de gevaren.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 8 december 2009

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

Vuurwerkcampagne

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 8 december 2009

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's