Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Young adult, een mooie marketingtruc

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Young adult, een mooie marketingtruc

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

Jongerenboeken bestaan al jaren, maar sinds kort is er voor dit genre een nieuwe naam in omloop: young adult. Een slimme marketingtruc in de aanloop naar de Boekenweek.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 10 maart 2010

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

Young adult, een mooie marketingtruc

Bekijk de hele uitgave van woensdag 10 maart 2010

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's