Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

"Weinig invloed wijk op prestatie scholier"

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

"Weinig invloed wijk op prestatie scholier"

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM (ANP) - De etnische en sociale samenstelling in een buurt en op een school heeft invloed op de prestaties van leerlingen in het voortgezet onderwijs, maar etnische en sociale menging in buurten en op scholen is niet het antwoord op ongelijke onderwijskansen.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van maandag 7 februari 2011

Reformatorisch Dagblad | 10 Pagina's

Bekijk de hele uitgave van maandag 7 februari 2011

Reformatorisch Dagblad | 10 Pagina's