Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

„Prijzenslag AH vooral voor beter imago”

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

„Prijzenslag AH vooral voor beter imago”

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

UTRECHT (ANP). De prijsverlagingen die Albert Heijn (AH) onlangs aankondigde, duiden vooralsnog niet op een nieuwe prijzenoorlog. Volgens analist Patrick Roquas van de Rabobank wil AH de andere supermarkten niet de stuipen op het lijf jagen, maar heeft de super de prijzenslag vooral bedoeld als campagne om zijn dure imago enigszins van zich af te schudden.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 21 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

„Prijzenslag AH vooral voor beter imago”

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 21 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's