Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Niet meetbaar, wel merkbaar

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Niet meetbaar, wel merkbaar

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

Een kind maakt minimaal zeventig toetsen op de basisschool. De resultaten tellen zwaar. Maar is alles van waarde meetbaar? Tijd om kritisch te kijken naar de toetscultuur, vinden de onderwijskundigen Jacquelien Bulterman en Bram de Muynck.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 15 april 2014

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

Niet meetbaar, wel merkbaar

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 15 april 2014

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's