Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

„Vernieuwingen zonder docenten werken niet”

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

„Vernieuwingen zonder docenten werken niet”

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

ROTTERDAM. Is een reformatorische pedagogiek hét middel om onderwijsvernieuwingen te toetsen? Die vraag kwam gisteravond regelmatig terug op het symposium over het proefschrift van dr. R. Toes over onderwijsvernieuwingen in het reformatorisch voortgezet onderwijs.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 2 december 2015

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's

„Vernieuwingen zonder docenten werken niet”

Bekijk de hele uitgave van woensdag 2 december 2015

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's