Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Boosheid over reclamespotje Kerk in Actie te begrijpen

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Boosheid over reclamespotje Kerk in Actie te begrijpen

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

Het spotje van Kerk in Actie, waarin gelovigen een afbeelding van Jezus verscheuren waarna de snippers bij hulpprojecten van de organisatie terechtkomen, veroorzaakte veel ophef. In termen van publiciteit is de reclamecampagne een klinkend succes. Maar of de boodschap van de campagnemakers, ”geloven is delen”, adequaat is vertolkt, is volgens Arco den Heijer nog de vraag.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 26 april 2017

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

Boosheid over reclamespotje Kerk in Actie te begrijpen

Bekijk de hele uitgave van woensdag 26 april 2017

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's