Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Boosheid over reclamespotje Kerk in Actie te begrijpen
Het spotje van Kerk in Actie, waarin gelovigen een afbeelding van Jezus verscheuren waarna de snippers bij hulpprojecten van de organisatie terechtkomen, veroorzaakte veel ophef. In termen van publiciteit is de reclamecampagne een klinkend succes. Maar of de boodschap van de campagnemakers, ”geloven is delen”, adequaat is vertolkt, is volgens Arco den Heijer nog de vraag.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 26 april 2017
Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 26 april 2017
Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's