Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Anders omgaan met klachten en conflicten

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Anders omgaan met klachten en conflicten

Cursus

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

Op het eerste gezicht lijken klachten vooral te horen bij wanprestaties en fouten. De cliënt of medewerker die met een klacht komt, is kennelijk niet tevreden. Toch zijn klachten een buitengewone kans voor uw organisatie om de relatie met de klager te verstevigen. U kunt eindelijk bewijzen dat u klaar staat als het niet goed gaat en dat u graag met oplossingen komt. Dat vereist een andere visie én specifieke vaardigheden.

Trainingsinstituut: Van Zetten Consultants
Datum: in overleg, 1 dag
Prijs: op aanvraag, afhankelijk van de groepsgrootte

De cursuslocatie, cursusdata en -tijden zijn variabel te bepalen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gerlinda van Dam, info@rmu.nu of 0318-543030.

Dit artikel werd u aangeboden door: Reformatorische Maatschappelijke Unie

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zondag 1 mei 2016

RMU.NU | 1 Pagina's

Anders omgaan met klachten en conflicten

Bekijk de hele uitgave van zondag 1 mei 2016

RMU.NU | 1 Pagina's