Anders omgaan met klachten en conflicten
Cursus
Op het eerste gezicht lijken klachten vooral te horen bij wanprestaties en fouten. De cliënt of medewerker die met een klacht komt, is kennelijk niet tevreden. Toch zijn klachten een buitengewone kans voor uw organisatie om de relatie met de klager te verstevigen. U kunt eindelijk bewijzen dat u klaar staat als het niet goed gaat en dat u graag met oplossingen komt. Dat vereist een andere visie én specifieke vaardigheden.
Trainingsinstituut: Van Zetten Consultants
Datum: in overleg, 1 dag
Prijs: op aanvraag, afhankelijk van de groepsgrootte
De cursuslocatie, cursusdata en -tijden zijn variabel te bepalen.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Gerlinda van Dam, info@rmu.nu of 0318-543030.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van zondag 1 mei 2016
RMU.NU | 1 Pagina's