Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Identiteit als beoordelingscriterium leraar
In juli 1994 publiceerde de gemeente Den Haag samen met het ministerie van onderwijs en wetenschappen het rapport "Effectief onderwijs in achterstandsgebieden". In dit rapport wordt onder andere een aantal aanbevelingen gedaan met betrekking tot personeelsbeleid en rechtspositie van het onderwijspersoneel, met het oog op de vergroting van de kwaliteit van het onderwijs. Deze aanbevelingen zijn, hoewel in eerste instantie gericht op het onderwijs in achterstandsgebieden, ook zeer goed toepasbaar in het onderwijs in het algemeen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 15 september 1994
Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 15 september 1994
Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's