Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Identiteit als beoordelingscriterium leraar

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Identiteit als beoordelingscriterium leraar

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

In juli 1994 publiceerde de gemeente Den Haag samen met het ministerie van onderwijs en wetenschappen het rapport "Effectief onderwijs in achterstandsgebieden". In dit rapport wordt onder andere een aantal aanbevelingen gedaan met betrekking tot personeelsbeleid en rechtspositie van het onderwijspersoneel, met het oog op de vergroting van de kwaliteit van het onderwijs. Deze aanbevelingen zijn, hoewel in eerste instantie gericht op het onderwijs in achterstandsgebieden, ook zeer goed toepasbaar in het onderwijs in het algemeen.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 15 september 1994

Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's

Identiteit als beoordelingscriterium leraar

Bekijk de hele uitgave van donderdag 15 september 1994

Reformatorisch Dagblad | 30 Pagina's