Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

A-merk verliest steeds meer terrein

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

A-merk verliest steeds meer terrein

Lachotzki: Supermarkt moet discount-artikelen in winkel opnemen

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

NOORDWIJK - De A-merken in het levensmiddelenkanaal staan steeds meer onder druk. Het marktaandeel van de artikelen die onder een 'sterke' fabrikantsnaam worden verkocht, zal teruglopen van 65 naar 40 procent in het jaar 2000. Deze verwachting sprak prof. F. W. I. Lachotzki, byzonder Iwogleraar ondernemingsbeleid, gisteren uit op de jaarlgkse byeenkomst van het Vakcentrum Levensmiddelen, de branche-organisatie van de zelfstandige winkeliers.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's

A-merk verliest steeds meer terrein

Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's