Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
A-merk verliest steeds meer terrein
Lachotzki: Supermarkt moet discount-artikelen in winkel opnemen
NOORDWIJK - De A-merken in het levensmiddelenkanaal staan steeds meer onder druk. Het marktaandeel van de artikelen die onder een 'sterke' fabrikantsnaam worden verkocht, zal teruglopen van 65 naar 40 procent in het jaar 2000. Deze verwachting sprak prof. F. W. I. Lachotzki, byzonder Iwogleraar ondernemingsbeleid, gisteren uit op de jaarlgkse byeenkomst van het Vakcentrum Levensmiddelen, de branche-organisatie van de zelfstandige winkeliers.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's