+ Meer informatie

Zeven hoofdpieren

1 minuut leestijd

Bij de uitbreiding is uitgegaan van het huidige concept van een gescheiden aankomst- en vertrekhal; de aankomsthal is op de begane grond en de vertrekhal op de eerste verdieping. De hallen zijn ruimer van opzet dan de bei|feyuidE.door het creëren van een groter j»Éijii&btó®itussen,gevel en incheckbalies. jfip^Mn de"^rirekhal wordt een tussenverdièping met horecavoorzieningen. Van de voorzieningen op de mezzazine, nu al het uitwuifbalkon genoemd, kunnen zowel passagiers als wegbrengers gebruikmaken. Het pierenstelsel, dat nu een A-, B-, C- en D-pier omvat, kan met zes (deel)pieren worden uitgebreid. In het bouwprogramma tot 1993 zijn de E-pier en een zijtak van de B-pier opgenomen. De F-pier staat na 1995 op het programma en zal door zijn ligging langs de autoweg A-4 slechts aan een kant door vliegtuigen worden benut. Als de verkeerstoeneming zich doorzet, is er nog plaats voor een G-pier aan de overzijde van de A-4, voor (nog) een zijtak aan de B-pier en voor een aftakking aan de

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.