Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Op zoek naar een blik emotie

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Op zoek naar een blik emotie

Bij de aanschaf van een gebruikte auto speelt liefde op het eerste gezicht een grote rol

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

Nederlanders hebben vorig jaar iets vaker een gebruikte wagen via een particulier gekocht dan het jaar ervoor. In 2000 waren het er 700.000, vorig jaar 32.000 meer. De verkoop van gebruikte auto's via de garages bleef op vrijwel hetzelfde niveau. Kennelijk zit er nog handel in tweedehandsjes. Toch zitten er addertjes onder het gras. "Auto's kopen blijft emotie", aldus H. J. H. Bolk van de ANWB. "Meer dan eens blijkt dat ook díé liefde blind maakt."

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 9 februari 2002

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's

Op zoek naar een blik emotie

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 9 februari 2002

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's