Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

#8 Jeugdbond in beeld

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

#8 Jeugdbond in beeld

In deze serie geven we een inkijkje in het werk van de Jeugdbond.

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

De Jeugdbond heeft allerlei eigen uitgaven. Deze producten zijn te bestellen in de webshop. De webshop biedt dagboeken, Bijbelstudies, cd’s, spellen en kaarten aan voor kinderen, tieners, jongeren en opvoeders. Op deze pagina wordt een aantal artikelen uit de webshop uitgelicht.

1. Contrast (dagboek) - € 17,90

Hoe werkt de Heere? Hoe zit het nu precies met de uitverkiezing? En als God verkiest, wat moet ik dan nog doen? Voor wie is Jezus eigenlijk gestorven? Wat is bekering? Wat voel je als God in je werkt? Kun je het geloof weer verliezen? Actuele vragen die ook in de Dordtse Leerregels naar voren komen. Dit Bijbels dagboek neemt je, aan de hand van een citaat uit Dordt, mee naar de Bijbel.

Ontdek hoe Bijbels de Dordtse Leerregels zoeken naar antwoorden op deze vragen. Het contrast tussen zonde en genade wordt heel duidelijk, waardoor er één Naam overblijft die alle lof ontvangt: Jezus Christus, de Zaligmaker van zondaren.

2. Bas gaat naar de kerk - € 9,95

Het is zondag. Bas hoort de klok luiden. Die is van de kerk. Hij mag voor het eerst mee naar kerk. Wat zou er gebeuren? Een boekje in heldere kindertaal, met mooie tekeningen en in een gesprekshandleiding wordt toegelicht hoe het in de kerk gaat.

3. Toeval bestaat niet - € 4,95

Ruth is een prachtig Bijbelboek. Een juweel. De Heilige Geest van God heeft het ons gegeven. En jij mag het hebben. Een ontroerend boek. Nee, toeval bestaat niet. Echt niet. Want de Heere zorgt en leidt alle dingen. En, wat in het klein geldt, geldt ook in het groot. God zorgde voor de toekomst van Naomi en Ruth. Hij zorgde ook voor de grote toekomst in Zijn Zoon, Jezus Christus, als Zaligmaker van Zijn volk. Het Bijbelstudieboekje kun je gebruiken voor persoonlijke stille tijd, maar het is ook heel goed en belangrijk om met elkaar Bijbel te lezen. Het is daarom ook geschikt voor het jeugdwerk, voor Bijbelstudies met groepen of voor Bijbelstudie in het gezin.

4. Nieuw – Spelpakketten

Kun je niet kiezen tussen de kaartenset, het boekje van Ruth en lijkt het je ook gezellig om met het gezin of met vrienden een spel te spelen? Speciaal voor jou heeft de Jeugdbond sinds kort ook spelpakketten in de webshop staan, een combinatie van een aantal producten van de Jeugdbond en een gezelschapsspel. Variërend in prijs van €17,95 tot €47,95.

Op kantoor is Lea van der Heiden verantwoordelijk voor de webshop. Zij verzendt alle bestellingen. Dirk-Jan Nijsink is verantwoordelijk voor alle uitgaven van de Jeugdbond.

NU voor lezers van Daniël:

Bij besteding van 15 euro in onze webshop ontvang je gratis een kaartensetje met Bijbelteksten!

Dit artikel werd u aangeboden door: Jeugdbond Gereformeerde Gemeenten

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van donderdag 23 juli 2020

Daniel | 32 Pagina's

#8 Jeugdbond in beeld

Bekijk de hele uitgave van donderdag 23 juli 2020

Daniel | 32 Pagina's