Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Rabobank Telebankieren

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Rabobank Telebankieren

* 25 gebruikers in een jaar tijd

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

Tijdens de traditionele nieuwjaarsreceptie van de Rabobank IVIiddelharnis werd een officieel tintje gegeven aan het ondertekenen van de 25ste overeenkomst van Rabobank Telebankieren. De overeenkomst Telebankieren werd namens Deurwaarderskantoor van Kampenhout en Groen te Sommelsdijk ondertekend door de heer van Nimwegen, terwijl de sinds 1 september 1991 benoemde direkteur,de heer Coremans, tekende namens de Rabobank Middelharnis.

In een korte toespraak feliciteerde de heer Coremans de heer van Nimwegen met het feit dat zijn bedrijfis overgegaan op een uiterst moderne vorm van bancaire dienstverlening. Na het in ontvangst nemen van een

Na het in ontvangst nemen van een tegoedbon voor een attentie aan het personeel zei de heer van Nimwegen verheugd te zijn dat zijn kantoor op Telebankieren is overgegaan.

Het ondertekenen van de overeenkomst vond plaats nabij de lokatie waar Telebankieren voor de bezoekers van de geslaagde nieuwjaarsreceptie werd gedemonstreerd.

Nadat de eerste cliënt zich eind 1990 voor deze efficiënte en goedkope manier van betalen had aangemeld, bleek al vrij snel een brede interesse te bestaan voor dit alom bekende fenomeen. Nu inmiddels weer een cliënt de voorde

Nu inmiddels weer een cliënt de voordelen van Telebankieren heeft onderkend en zich heeft aangemeld, mag de Rabobank Middelharnis zich rekenen onder de 15 landelijke Rabobanken met meer dan 25 Telebankclienten. Gezien de grote belangstelling voor

Gezien de grote belangstelling voor Telebankieren, gaat de Rabobank Middelharnis er van uit dat dit aantal binnen een jaar zal zijn verdubbeld. Hoewel men zou vermoeden dat Tele

Hoewel men zou vermoeden dat Telebankieren alleen voor grote bedrijven interessant is, blijkt in de praktijk dat ook kleinere bedrijven steeds meer van deze betaalvorm gebruik gaan maken. Ook zijn agrarische ondernemers ge-interesseerd in deze elektronische betaalmethode.

Bij Telebankieren worden betalingsopdrachten van de personal computer van het bedrijf rechtstreeks per telefoonlijn naar de computer van de Rabobank gezonden. Omgekeerd kunnen gegevens direkt per telefoonlijn van de bank naar de ondernemer worde gecommuniceerd, zodat deze dus niet langer op rekeningafschriften hoeft te wachten.

Beter en sneller via de computer geïnformeerd zijn over binnenkomende betalingen is dus een van de grote voordelen van Rabobank Telebankieren. Ook als een kliént meerdere rekeningen heeft, en zelfs als die bij verschillende Rabobanken worden aangehouden.

Per rekening kan men in een oogopslag zien wat is geboekt, maar ook wat nog in de pijplijn zit. Naast aktuele rekeninginformatie zijn ook de historische gegevens van de lopende en de voorafgaande maanden op afroep beschikbaar. Naast de verwerking van binnenlandse

Naast de verwerking van binnenlandse betalingsopdrachten kunnen ook buitenlandse overboekingen via Telebankieren worden verwerkt.

Het aanmaken en verzenden van betalingsopdrachten is met Rabobank Telebankieren gemakkelijker dan ooit.

Betalingsopdrachten kunnen handmatig worden ingevoerd, maar ook geautomatiseerd vanuit de financiële administratie. Betalingsopdrachten die men gelijktij

Betalingsopdrachten die men gelijktijdig invoert, hoeven niet onmiddellijk uitgevoerd te worden. Bij het invoeren van de betalingsopdrachten kan per opdracht worden aangegeven, wanneer die uitgevoerd dient te worden. 'Voor periodiek terugkerende betalingen

'Voor periodiek terugkerende betalingen hoeft slechts eenmaal opdracht te worden gegeven, voorzien van uitvoeringsdatum en betalingsfrequentie. De computer van de bank zorgt tot

De computer van de bank zorgt tot nader order dat er steeds precies op het juiste moment wordt betaald. Op die wijze wordt dus afgerekend met

Op die wijze wordt dus afgerekend met een aantal tijdrovende handelingen.

Daarnaast wordt de kans op menselijke fouten verkleind en kan informafie snel en overzichtelijk worden verkregen.

Dit artikel werd u aangeboden door: Eilanden-Nieuws

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 10 januari 1992

Eilanden-Nieuws | 12 Pagina's

Rabobank Telebankieren

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 10 januari 1992

Eilanden-Nieuws | 12 Pagina's