Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Golden King Award 1993 voor Autobedrijf Stellendam

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Golden King Award 1993 voor Autobedrijf Stellendam

2 minuten leestijd

Nissan-dealer Autobedrijf Stellendam heeft van de importeur Nissan Motor Nederland B.V. in Lisse de Golden King Award 1993 gekregen. Deze eervolle onderscheiding wordt uitgereikt aan die Nissan-dealers, die voldoen aan de zwaarste eisen en die met hun service maximale klantentevredenheid weten te bereiken.

Maar liefst 59 van de 168 beoordeelde Nissan-dealers hebben dit jaar de Golden King Award ontvangen. Het management de verkoop, het onderdelen- en voorraadbeheer, de uitstraling van de receptie alsmede de organisatie en de uitrusting van de werkplaats zijn in het onderzoek betrokken, waarbij ook de klantentevredenheid zwaar meetelt.

Nissan Motor Nederland B.V. beoogt met deze onderscheiding het streven naar kwaliteit binnen de dealerorganisatie te prikkelen, teneinde zoveel mogelijk tevreden Nissan-rijders te krijgen, want die bepalen per slot van rekening het succes van de dealers en het merk. KING staat voor 'Klanthousiasme Is Nissan's Garantie'. De boodschap is duidelijk. In de opleidingen besteedt de Nissan organisatie veel aandacht aan klantgericht denken en handelen. Het behalen van de Award is dan ook het eervolle bewijs dat de gehonoreerde dealer extra goed scoort. De direktie van Autobedrijf Stellendam

De direktie van Autobedrijf Stellendam is vervuld van niet geringe trots: „Wij proberen altijd naar de klant te luisteren. De onderscheiding zien we als een kroon op onze inspanningen en eens te meer een reden om door te gaan op de ingeslagen weg. Terecht doet Nissan Motor Nederland er alles aan om dat streven naar maximale klantentevredenheid te versterken. Van een blije klant weten we immers, dat hij terug blijft komen".

Dit artikel werd u aangeboden door: Eilanden-Nieuws

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 11 juni 1993

Eilanden-Nieuws | 10 Pagina's

Golden King Award 1993 voor Autobedrijf Stellendam

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 11 juni 1993

Eilanden-Nieuws | 10 Pagina's