Rien Poortvliet Museum bij de STER
Kinderen zitten het liefst voor de buis... Enige jaren geleden was het geschreven woord nog de basis van zowel de educatieve als de culturele ontwikkeling van het kind. Nu wordt deze echter steeds verder verdrongen door de audiovisuele media. Met name het massamedium televisie speelt hierin een grote rol. Dit veranderende mediagebruik door de jeugd heeft gevolgen voor de manier waarop adverteerders hen kunnen bereiken. Deze gegevens bewijzen dat de jeugd het beste bereikt kan worden dor de inzet van televisie. Het Rien Poortvliet Museum haakt hierop in door deel te nemen aan een commerciƫle campagne op televisie. Het doel is de bekendheid van het Rien Poortvliet Museum te vergroten, mensen ertoe aan te zetten om daadwerkelijk het museum te bezoeken en om het imago te ondersteunen. Het is een leuke boodschap geworden in het jongste culturele reclameblok: een jeugdspot van de STER. Uitzending daarvan zal plaatsvinden: op de woensdagen 2 en 16 juli, 8 en 15 oktober en 17 december in het Ster + Cultuur Jeugdblok van 17.57 uur (voor Sesamstraat) en op de zaterdagen: 2 augustus en 20 december om 18.45 uur (voor het Jeugdjournaal.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 1 juli 2003
Eilanden-Nieuws | 8 Pagina's
![Rien Poortvliet Museum bij de STER](https://www.digibron.nl/images/generated/eilanden-nieuws/reguliere-editie/2003/07/01/1-thumbnail.jpg)