Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Dertig jaar terug was cliënt naïever dan nu"
Voor markering-adviseur Ton Trel is reclame geen bedreiging, maar „een speels element in onze samenleving"
„De meester" geeft een cijfer. De heer Ton Trel bespreekt in Elsevier elke week een advertentie. Dat kost Elsevier één pagina per nummer en Trel één dag per week. Trels opvattingen zijn die van een man die al veertig jaar in het vak zit, in functies die uiteenliepen van kruUenjongen tot directeur. „Maar momenteel beoefen ik voor 100 procent het vak. Ik heb er geen behoefte aan de manager te spelen".
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 14 april 1989
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 14 april 1989
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's