Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Te grote rol van reclame voor geneesmiddelen?
DR. SIDERIUS OP ARTSENCONGRES
AMERSFOORT — De ontwikkeling van de reclame voor de medicijnen, steunend op alle het moderne zakenleven ten dienste staande promotietechnieken, dreigt in sommige opzichten een te overheersende rol te gaan spelen bij het voorschrijven van medicijnen door de arts. Niet ontkend kan worden dat de doorsnee arts het in toenemende mate moeilijk vindt op de hoogte te blijven van nieuwe therapeutische ontwikkelingen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van maandag 4 juni 1973
Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van maandag 4 juni 1973
Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's