Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Te grote rol van reclame voor geneesmiddelen?

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Te grote rol van reclame voor geneesmiddelen?

DR. SIDERIUS OP ARTSENCONGRES

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMERSFOORT — De ontwikkeling van de reclame voor de medicijnen, steunend op alle het moderne zakenleven ten dienste staande promotietechnieken, dreigt in sommige opzichten een te overheersende rol te gaan spelen bij het voorschrijven van medicijnen door de arts. Niet ontkend kan worden dat de doorsnee arts het in toenemende mate moeilijk vindt op de hoogte te blijven van nieuwe therapeutische ontwikkelingen.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van maandag 4 juni 1973

Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's

Te grote rol van reclame voor geneesmiddelen?

Bekijk de hele uitgave van maandag 4 juni 1973

Reformatorisch Dagblad | 8 Pagina's