Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Prijzenslag woedt in kruideniersbranche
Ahold werkt met nieuwe wapens
AMSTERDAM — In de prijzenoorlog, die sedert het begin van dit jaar in de levensmiddelenbranche in Nederland woedt, zijn in de afgelopen dagen door het Ahold-concert nieuwe wapens in de strijd gebracht. Via een grootscheepse reclame-aanpak werd de consument verteld dat ,,maar één de goedkoopste kan zijn" en dat die eer de Miro kan opeisen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 28 maart 1981
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 28 maart 1981
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's