Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Stadspromotie tussen slogan en succes

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Stadspromotie tussen slogan en succes

ONDERZOEKNAAR PROMOTIE VAN TIEN NEDERLANDSE STEDEN

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

Onder het motto Stadspromotie, tussen slogan en succes verscheen dit jaar een onderzoek naar de promotie van tien steden in Nederland, geschreven door drs. A. J. L. van Doorn, directeur van ReklaRijn bv. De beweegredenen van de schrijver liggen zowel op het persoonlijke als het zakelijke vlak. Als communicatieadviseur is hij erin geïnteresseerd wat mensen en organisaties ertoe drijft de publiciteit te zoeken. Daarnaast wil ReklaRijn als jong reclamebureau in Midden-Gelderland meer kennis verwerven over publiciteit voor overheden. Mede op instigatie en met steun van Akzo, als grootste werkgever in Arnhem, is deze verkenning rond het verschijnsel stadspromotie uitgevoerd.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 25 oktober 1986

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Stadspromotie tussen slogan en succes

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 25 oktober 1986

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's