Bekijk het origineel
![Stadspromotie tussen slogan en succes](https://www.digibron.nl/images/generated/reformatorisch-dagblad/katern-nieuws/1986/10/25/1-thumbnail.jpg)
Bekijk het origineel
Stadspromotie tussen slogan en succes
ONDERZOEKNAAR PROMOTIE VAN TIEN NEDERLANDSE STEDEN
Onder het motto Stadspromotie, tussen slogan en succes verscheen dit jaar een onderzoek naar de promotie van tien steden in Nederland, geschreven door drs. A. J. L. van Doorn, directeur van ReklaRijn bv. De beweegredenen van de schrijver liggen zowel op het persoonlijke als het zakelijke vlak. Als communicatieadviseur is hij erin geïnteresseerd wat mensen en organisaties ertoe drijft de publiciteit te zoeken. Daarnaast wil ReklaRijn als jong reclamebureau in Midden-Gelderland meer kennis verwerven over publiciteit voor overheden. Mede op instigatie en met steun van Akzo, als grootste werkgever in Arnhem, is deze verkenning rond het verschijnsel stadspromotie uitgevoerd.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 25 oktober 1986
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
![Stadspromotie tussen slogan en succes](https://www.digibron.nl/images/generated/reformatorisch-dagblad/katern-nieuws/1986/10/25/1-thumbnail.jpg)
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 25 oktober 1986
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's