Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Spaanse toestanden langs de weg
In hoeverre strookt de boodschap in de berm met de veiligheid op de weg?
Reclame langs de autoweg: Rijkswaterstaat is er nog steeds op tegen. Borden zijn lelijk en leiden de aandacht af. Maar het bedrijfsleven dringt steeds sterker aan. In ruil voor reclame willen de bedrijven zelfs meehelpen aanleg en onderhoud van nieuwe wegen te financieren. Zij hebben een opmerkelijk argument: Reclameborden verhogen de verkeersveiligheid. Klopt dat? Of klopt daar niks van?
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 14 april 1989
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 14 april 1989
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's