Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Opnieuw verwijten aan adres AWL

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Opnieuw verwijten aan adres AWL

„Huidige reclame nog erger dan vorige"

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM - De nieuwe reclameslogan "Leven doe je maar één keer. Doodgaan ook" is nog grievender dan de vorige, "Is er koffle na de dood?". Dat verwijt wordt uitvaartverzekeraar AWL gemaakt in een klacht die gisteren door de Reclame Code Commissie (RCC) werd behandeld.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 24 maart 1993

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's

Opnieuw verwijten aan adres AWL

Bekijk de hele uitgave van woensdag 24 maart 1993

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's