Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Nieuwe telefooncentrale van Philips

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Nieuwe telefooncentrale van Philips

Functie telefoniste half geautomatiseerd door voice response-systeem

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

LONDEN (ANP) - Het management van de business unit Business Communications van Philips mocht gisteren in Londen na vier jaar wachten eindelijk vertellen hoe het in alle rust heeft gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe, revolutionaire telecommunicatiecentrale voor het bedrijfsleven. Tien dagen later dan gepland, want anders zou de afdeling het 'grote Philips' voor de voeten lopen. Immers Philips presenteerde begin mei de eerste-kwartaalcijfers en die gaan nu eenmaal voor.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's

Nieuwe telefooncentrale van Philips

Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994

Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's