Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Nieuwe telefooncentrale van Philips
Functie telefoniste half geautomatiseerd door voice response-systeem
LONDEN (ANP) - Het management van de business unit Business Communications van Philips mocht gisteren in Londen na vier jaar wachten eindelijk vertellen hoe het in alle rust heeft gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe, revolutionaire telecommunicatiecentrale voor het bedrijfsleven. Tien dagen later dan gepland, want anders zou de afdeling het 'grote Philips' voor de voeten lopen. Immers Philips presenteerde begin mei de eerste-kwartaalcijfers en die gaan nu eenmaal voor.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 18 mei 1994
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's