Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Een luisterend oor voor boer in nood
Telefonische hulpdienst voor agrariërs voorziet duidelijk in behoefte
ZWOLLE - De doorsnee hulpverlener in dienst van het Riagg of maatschappelijk werk heeft meestal weinig kaas gegeten van de agrarische sector. Een boer die eens bij het Riagg met zijn problemen aanklopte, mocht natuurlijk zijn verhaal vertellen, maar had na afloop van het gesprek niet bepaald het idee dat hij begrepen, Iaat staan geholpen was. „Hier heb je een folder van de telefonische hulpdienst voor agrariërs. Probeer het daar maar eens", zo kreeg hij te horen. De hulpdienst vormt een luisterend oor voor boeren in nood.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van maandag 19 september 1994
Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van maandag 19 september 1994
Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's