Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Mobiliteit: een halszaak
„Elke Nederlander heeft een fiets"
Vrachtwagens op Ipg, dat kan. De koolmonoxyde-ultstoot zakt direct met 85 procent. Het Duitse TÜV-keurmerk hangt eraan. De lpg-motor op commerciële basis slijten, lukt echter nog niet. Volgens de maker van de motor wordt de totale jaarlijkse energiebehoefte van Nederland in 24 uur aan Ipg afgefakkeld in Saoedi-Arabië. „Ongelofelijk. Het probleem is dat het die landen te veel geld kost om al dat gas vloeibaar te maken voor transport”. Over bereikbaarheid en leefbaarheid, wanneer en hoelang nog.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 28 januari 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 28 januari 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's