Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Vandaag gaan we naar de Basismarkt
Het gaat er vooral om hoe goedkoop de consument dénkt dat de winkel is
Een consument is prijsbewust en gaat naar winkelketens die de naam hebben goedkoop te zijn. Toch weet ruim twee derde van de consumenten niet wat de prijzen van de dagelijkse boodschappen in de supermarkt zijn. Dat blijkt uit onderzoek onder vijfhonderd mensen die met zojuist betaalde boodschappen de winkel uitkwamen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 21 april 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 21 april 1995
Reformatorisch Dagblad | 32 Pagina's