Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Telefonische bereikbaarheid kan stukken beter
Lange wachttijden kosten Nederlandse bedrijfsleven 1,1 miljard per jaar
De telefonische bereikbaarheid van de BV Nederland kan stukken beter. Lange wachttijden kosten het bedrijfsleven jaarlijks 1,1 miljard gulden. Nederlanders wachten elke dag zelfs meer aan de telefoon dan in de file. Maar er is iets aan te doen. „Computertechnologie en goede afspraken kunnen het telefoonverkeer verbeteren”.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 1 juli 1995
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 juli 1995
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's