Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Telefonische bereikbaarheid kan stukken beter

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Telefonische bereikbaarheid kan stukken beter

Lange wachttijden kosten Nederlandse bedrijfsleven 1,1 miljard per jaar

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

De telefonische bereikbaarheid van de BV Nederland kan stukken beter. Lange wachttijden kosten het bedrijfsleven jaarlijks 1,1 miljard gulden. Nederlanders wachten elke dag zelfs meer aan de telefoon dan in de file. Maar er is iets aan te doen. „Computertechnologie en goede afspraken kunnen het telefoonverkeer verbeteren”.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 juli 1995

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's

Telefonische bereikbaarheid kan stukken beter

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 1 juli 1995

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's