Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Nutricia was te somber over Milupa
Baby- en kindervoeding voor Duitse markt ondergaatflinkefacelift
ZOETERMEER - Nutricia was, achteraf bezien, vorig jaar te pessimistisch over Milupa. Toen de m Zoetermeer gevestigde fabrikant van baby- en dieetvoeding m september de overname van haar Duitse concurrent aankondigde, waren de verwachtingen niet al te hooggespannen. Een bijdrage aan het resultaat werd pas in 1997 voorzien. IJit de gisteren gepresenteerde jaarcijfers bIJjkt dat de Duitse ondememing in de laatste drie maanden van 1995 al 10 miljoen gulden netto aan de winst van in totaal 152 miljoen heeft bijgedragen.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 29 maart 1996
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 29 maart 1996
Reformatorisch Dagblad | 36 Pagina's