Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Philips moet blik meer op consument richten

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Philips moet blik meer op consument richten

Bonden reageren geschokt op kwartaalverlies en aankondiging van 6000 ontslagen

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

EINDHOVEN - Voor Philips was het gisteren even slikken. De resultaten in het tweede kwartaal waren nog slechter dan de somberste voorspellingen van analisten. Bovendien moet het elektronicaconcern weer fors gaan snijden in het personeelsbestand. De prijzenslag op de wereldmarkt speelt de onderneming parten. Het wordt tijd voor een aanpassing van Philips’ reclameleus “Let’s make things better”.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 26 juli 1996

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's

Philips moet blik meer op consument richten

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 26 juli 1996

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's