Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Philips moet blik meer op consument richten
Bonden reageren geschokt op kwartaalverlies en aankondiging van 6000 ontslagen
EINDHOVEN - Voor Philips was het gisteren even slikken. De resultaten in het tweede kwartaal waren nog slechter dan de somberste voorspellingen van analisten. Bovendien moet het elektronicaconcern weer fors gaan snijden in het personeelsbestand. De prijzenslag op de wereldmarkt speelt de onderneming parten. Het wordt tijd voor een aanpassing van Philips’ reclameleus “Let’s make things better”.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van vrijdag 26 juli 1996
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 26 juli 1996
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's