Bekijk het origineel
![Pearle heeft alleenrecht op junglegeluid](https://www.digibron.nl/images/generated/reformatorisch-dagblad/katern-nieuws/1997/05/15/1-thumbnail.jpg)
Bekijk het origineel
Pearle heeft alleenrecht op junglegeluid
AMSTERDAM (ANP) - Opticienketen Pearle heeft de slag gewonnen van de brancheorganisatie Stichting Beter Zien. De reclamecampagne van Beter Zien leek te veel op die van Pearle: in beide campagnes komen junglegeluiden voor en is de slagzin vrijwel gelijk.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van donderdag 15 mei 1997
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's
![Pearle heeft alleenrecht op junglegeluid](https://www.digibron.nl/images/generated/reformatorisch-dagblad/katern-nieuws/1997/05/15/1-thumbnail.jpg)
Bekijk de hele uitgave van donderdag 15 mei 1997
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's