Bekijk het origineel

Cappuccino is populair

Bekijk het origineel

PDF Bekijken
+ Meer informatie
Print this document

Cappuccino is populair

1 minuut leestijd

Cappuccino lijkt in te zijn. Douwe Egberts introduceerde Cappuccino Shake, Nestlé heeft een cappuccinotoetje en Penotti bracht onlangs Primo Cappuccino op de markt. Hoewel de naam bij al deze nieuwe producten precies hetzelfde is, verschillen ze van smaak.

Om aan het typerende smaakje te komen, voegden de producenten oploskoffie of koffie-extract aan hun producten toe. De koude koffieshake van Douwe Egberts (zie elders op deze pagina) heeft de sterkste smaak. Daarna volgt de koffiemousse van Nestlé. De nieuwste Penotti Primo heeft Het minst een (sterke) koffiesmaak.

Nestlé’s Cappuccino mousse is een heerlijk luchtig toetje met een milde koffiesmaak. Een toefje slagroom maakt de mousse compleet. Het toetje is per twee stuks (a 75 gram) verpakt en kost ongeveer ƒ 2,29. Penotti gaat met Primo Cappuccino ook op de Italiaanse toer. De nieuwe pasta in de Primo-serie (met de reeds eerder geïntroduceerde varianten Walnoot en Praliné) heeft een bijzondere hazelnootsmaak met een zacht snufje koffie.

Eén kanttekening: de pasta bevat gemanipuleerde sojabonen. Primo Cappuccino laat zich gemakkelijk smeren en zit in een leuk drinkglas. Voor een glas a 200 gram betaal je ongeveer ƒ 2,99.

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van donderdag 11 september 1997

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

Cappuccino is populair

Bekijk de hele uitgave van donderdag 11 september 1997

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

PDF Bekijken