Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Achter bijna elke huisdeur een Billy
Bezoek aan Ikea betekent voor veel mensen een dagje uit
Ikea. Er zijn Nederlanders die het woonwarenhuis haten. Dat gedoe met het zelf in elkaar zetten van meubels ligt hun niet. Zij zijn flink in de minderheid. Jaarlijks bezoeken 10 miljoen mensen -tweederde van de bevolking- de acht vestigingen die de multinational in Nederland heeft. Tussen de prijsbewuste consument en Ikea is de afgelopen 20 jaar iets moois gegroeid. Tijd voor een feestje.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 20 februari 1999
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 20 februari 1999
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's