Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Achter bijna elke huisdeur een Billy

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Achter bijna elke huisdeur een Billy

Bezoek aan Ikea betekent voor veel mensen een dagje uit

8 minuten leestijd Arcering uitzetten

Ikea. Er zijn Nederlanders die het woonwarenhuis haten. Dat gedoe met het zelf in elkaar zetten van meubels ligt hun niet. Zij zijn flink in de minderheid. Jaarlijks bezoeken 10 miljoen mensen -tweederde van de bevolking- de acht vestigingen die de multinational in Nederland heeft. Tussen de prijsbewuste consument en Ikea is de afgelopen 20 jaar iets moois gegroeid. Tijd voor een feestje.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 20 februari 1999

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's

Achter bijna elke huisdeur een Billy

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 20 februari 1999

Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's